måndag 13 december 2010

LUCIA 2010 men vi har inte ens sett skymten av glitter.?!?!?!?!?

ALLA BILDER ÄR FRÅN JULEN 2009

Uppskattad julklapp
Tomten somnade av all gröt (eller var det av snapsen)??
Bengt och barnen.. Kolla Bengts leende. KÄRLEK
Lovisa tar emot paket av tomten (Julen 2009)
Zakarias tar emot paket (Julen 2009)
Morbror Simon och Lovisa (Julen 2009)
Mormor, Björn och Zacke
Jag och min Björn (Zacke smög sig med)
Julfirande hos kusin Lina (Julen 2009)
Min Kusin Lina och Zakarias
Släkten samlad
Lussefirande på Zakarias förskola (Lucia 2009)
Lovisa med glitter (Lucia 2009)



För ett år sedan var det Luciafirande på Zackes förskola. Men i år visade de upp en teater till "Mössens Julafton" istället. Sååå fint.. :) Stolt man blir!! har inga foton på det ännu men Björn tog med sin telefon så det kommer. Efter firandet i torsdag gick jag hem och sedan började jag kräkas. Då var jag nummer fyra i familjen som fick vinterkräksjukan.. Fruktansvärt jobbigt, äckligt och tröttsamt. Men nu har vi haft den alla fyra och jag håller tummarna att alla klarar julen utan sjukdomar.. Det har varit mycket det sista. Halsfluss, feber, vinterkräksjuka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar