måndag 24 september 2012

Vinst mot Blekingelaget

Edsbowlarna vs Olofström VINST med 14-6 och jag spelade bra även denna hemmamatch. Förra matchen hemma hade jag 900 denna gången fick jag nöja mig med 846.

 
 
 
edsbowlarna.se
 
Efter matchen igår ställde jag mig på crosstrainern och sedan blev det magövningar. Härligt att äntligen ha kommit igång med träningen, har kört intensivt 3 veckor nu. Vikten står stilla men hoppas på att bli lite fastare. På kvällen blev jag sugen på en långpromenad så jag gick till mormor och drack te. Mysigt att prata gamla minnen.
 
 
Längtar tills allt í huset är packat, det som skall till tippen kommer bort, det är trist att packa och det är trist att flytta till lägenhet. Längtar efter stort fint hus, ett familjehem. Där jag, Björn och barnen kan få fina år tillsammans.
 
Sitter på jobbet nu och ska snart börja ännu en dags arbetspass, alltid lika roligt och trevligt sedan blir det dans för Zakarias ikväll.
 
Over and out
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar