tisdag 15 juni 2010

Det börjar kännas som sommar nu

Brudslöjan, Stora Lee
Förra veckan var vi i Danmark på Legoland. Vi bodde på Lalandia vilket var ett helt underbart ställe. Nybyggda stugor(hus) och det största och häftigaste vattenland jag har besökt. Legoland var en höjdare. Tyvärr blev jag sjuk redan andra dagen på kvällen oc fick tillbringa all resterande tid sängliggande. Halsfluss!! Tur att brorsan var med och kunde hjälpa Björn med barnen. Jag tror de alla hade en underbar resa... Jag hoppas jag kan minnas resan med glädje för det jag var med på var kanon!


Nu har vi börjat planera resten av sommaren och den 4- 6 juli kommer Dennis och Sofia hit och hälsar på :) Sara och jag har börjat planera deras resa hit och det blir antingen v. 30 eller 31. Är det någon mer som har vägarna förbi eller vill komma är det bara att höra av sig :) Pethra och jag har även pratat om att de ska komma efter deras Australienresa och det hoppas jag verkligen på.


Foton från Danmark kommer inom kort :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar