lördag 21 augusti 2010

Sommaren 2010 är slut!!!


Sommaren lider mot sitt slut. Semestern är slut sedan en tid tillbaka och barnen är tillbaka på förskolan. Nu är allt i sin ordning- rutiner! Att vara ledig är underbart, men jag skulle inte uppskatta det om jag inte hade ett jobb att komma tillbaka till. Vad har hänt sen sist då? Björn har haft fruktansvärt ont i ryggen under en längre tid och han var mycket orolig ett tag. Som tur är så är han bättre, eller rättare sagt helt bra...

Vi har även börjat planera nästa års semester. Det blir med flygplan!!! :) 2 veckor och antagligen till Grekland. Nu sparas det och det är inte det enklaste eftersom våran bil säckat ihop.. Vi kan laga den men det skulle kosta 20 000 och då e den inte ens lagad. Felen är inte speciellt stora så för dem som kan med bilar så skulle det inte bli så dyrt.. Vi behöver även nya vinterdäck.. Pengarna fösvinner och vi har börjat titta på en nyare bil- 05 Toyota Avensis. Ja vi får se hur det slutar... Nu jobbar Björn och bror.. Jag och Lovisa latar oss med lite godis framför tv:n och Zacke leker med grannen Emilia... Livet känns helt okej.. Vissa dagar fantastiska andra lite mer oroliga.


Nu ska jag o Lovisa mysa oss!!


***Bilden är tagen när Rebecka och hennes familj var här och hälsade på v.31. Det var en underbar vecka

1 kommentar:

  1. Jag tycker absolut att du ska kika in på Lindex. Det är mycket fint inne nu! =)
    Kram Charlotte

    www.charlottis.blogg.se

    SvaraRadera