fredag 23 juli 2010

Grattis svärmor!!







Vi har jobbvecka. En mycket rolig sådan :) Har varit mycket folk. Idag hade vi en bokning så jag fick hjälp av Yvonne, underbara hon. Vi fixade ihop god mat och gästerna var nöjda. Alltid roligt när de är glada och nöjda!!






Nu väntar jag bara på att Björn ska komma hem så vi kan titta på Snabba Cash som släpptes på DVD i onsdags. Hoppas på att den är lika bra som jag tror.






Idag fyller min bästa svärmor år, hon firades med lotter och en flaska vin. Vi har slutat med presenter men vi ville ändå ge henne något eftersom hon alltid ställer upp på oss och barnen.

Bild 1: Lovisa för exakt 1 år sedan. Så olik sig



Bild 2: Från när Siv fyllde 65 år. Den dagen firades på Räfsnäs/ Lidö krog.. En dag vi sent kommer att glömma



Jag tror det har varit sommarens kallaste dag idag, i alla fall bland de kallaste med runt 10- 15 grader. Annars har sommaren varit mer än bra. Underbart och fantastiskt. Hoppas vi kan få kanonväder v. 31 när familjen Tuvin kommer.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar