torsdag 16 september 2010

Jobb-tankar-jobb


Ja det är mycket jobb nu. Mycket rutiner. Jobb mån-tors 10-17.00 fredag och lördag jobb till efter midnatt. Söndag lite mindre jobb.


Så här ser en vanlig dag ut för mig


08.30 Går till jobbet ca 1-1½ timme

10.00-17.00 Jobbar

17.00 Hämtar barnen på förskolan

17.30 gör mat

19.00 Lägger barnen

19.45- egen tid

22.30 Björn kommer hem :)


Sedan blir det lite matcher på helgerna, vilket är underbart!!! Träning blir det givetvis 2 ggr i veckan också.. Rutiner är bra men lite väl enformigt.. Så jag drömmer mig bort till vår utlandsresa, vilket inte blir Mallorca. Utan antagligen Rhodos och Blue Village Atlantica Aegean Park.... med all inclusive.. Någon som vill hänga på?? Vi måste boka snart för det e nästan fullt. Ett av fritidsresors mest populära hotell!!! och bamseklubben finns så Zacke kommer bli positivt överaskad om vi väljer det.


-------------------------------------------------------------------------------------------------


På söndag är det val och jag vet givetvis vilken sida jag kommer att rösta på!! Det har jag vetat länge.. Men vilket parti det blir bestämmer jag mig för på lördag kväll. Just nu följer jag alla debatter som finns för att bli övertygad om vilket parti som jag vill lägga min röst på.. Kommun och landstingsvalet är redan bestämt.. Mycket enklare att bestämma sig där!!!


Kom hem nu Björn, saknar dig så min älskling..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar