lördag 31 december 2011

Gott nytt år!

Lördag morgon och nyårsafton. Känner mig verkligen redo för lite fest men givetvis är jag lite orolig för lite smådetaljer som måste bli bra. Vi blir 19 st ikväll, jag och Björn har dukat borden, Björn fixade servetterna.. Hade nog aldrig fått till det så bra med mitt dåliga tålamod. Ola hjälpte till hela dagen igår så nu är allt på plats, alkohol, bord, ismaskin you name it! Vi börjar kl.17.00 idag med Mojitodrink, sedan blir det förrätt av Sofia och Jim, sedan bjuder jag och Björn på hasselbackspotatis och kyckling i rosé och grönpepparsås. Till efterrätt har Marie och Joakim fixat något gott. Ost, kex och snacks kommer också att finnas och massor av raketer. Detta blir nog en underbar nyårsafton, frågan är hur nyårsdagen blir?

Gott nytt år på er alla läsare!

2 kommentarer: