lördag 3 december 2011

Många härliga dagar

Den senaste veckan har jag varit på så gott humör. Måste bero på att julen snart är här. Helt underbart med julstämning. Lite lagom pyntat dock. Men man kan nästa tro att jag är gravid ( är jag inte) för i måndags kom jag på den smarta idén att måla vardagsrummet och redan på tisdagen var allt klart :) mig i ett nötskal! Älskar att fixa och dona med hemmet, bara en lampa som ska upp nu, men det får Björn fixa. Min händiga man :)
Kommer bli nyårsfest här hemma, inbjudningarna gick ut i veckan och jag tror vi kommer bli rätt många, hoppas på det i alla fall.

Nu hoppas jag snart min Björn kommer hem. Är supertrött efter många långa arbetsdagar.
I morgon blir det pepparkaksbak med Marie och Hampus. Det ser vi fram emot!

Over and Out!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar