fredag 2 juli 2010

Bilder!!!

Lite bilder från Junimånad 2010
Jag och en sjuk dotter


Midsommarafton Lovisa och jag (Vill bara visa kransarna, nöjd med mitt mästerverk)



Glada äntligen friska barn :)




Pippi och Pippi





Brandstationen på Legoland, så roligt






Lovisa på Legoland







Kanoten(som flumeriden på Liseberg) Den åkte båda barnen








Shit vad de pumpade









Zacke, Simon o jag på Legoland










Zacke i legobåt











Den här var lite otäck, men Zacke åker allt












Zacke med byggare bob och Wilma













Mor o dotter i legojeep














Huset vi bodde i. Kan inte bli bättre :) Lalandia var perfekt















God natt efter en lång dag på Legoland















Visserligen är det min och Björns jobbarvecka. Men eftersom det är runt 30 grader så bombaderas inte bowlinghallen av människor. Just nu jobbar Björn själv på hallen och jag njuter av gott rosévin. På eftermiddagen var jag, barnen, svärmor och Bengt vid badplatsen. Vi hade en riktigt fin stund där och jag och barnen tog vårat första dopp.. Jag badade före Björn :) Första gången någonsin!!!

















































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar