lördag 3 juli 2010

Varmaste dagen i år

Varma dagar och idag har vi haft den varmaste hittills i år. Här hemma hos oss har temperaturen nått 31 grader idag. Fantastiskt. Förmiddagen spenderade vi på Lilla Lees badstrand. Vi badade alla fyra, det var nödvändigt i värmen. Björn började jobba på bowlinghallen 15.00 och är fortfarande kvar. Har varit en del folk idag :) riktigt roligt. Surt bara att han inte ringde mig, jag skulle ju åka bort om det behövdes. Men han fixade säkert allt galant. Nu har jag druckit ett glad rosévin, supergott när det är varmt.. Ska vara riktigt kallt, idag hade jag isbitar i. Barnen sover och nu väntar jag på regnet. Tror det blir värmeåskväder men det återstår att se. I morgon skulle det bli lite svalare så då kommer vi nog fortsätta med sovrummet, vi har köpt ett supersnyggt golv :) och jättefina lister. Allt kommer bli så bra när det e klart. Fram tills dess så sover vi i vardagsrummet

31 semesterdagar kvar :) jobbar 10, 21, 22, 23 och 24 juli resten ledig

1 kommentar:

  1. Det ser gott ut! Kul att du har blogg, roligt att läsa ;) Hoppas allt är bra. Kram Therese,

    SvaraRadera