fredag 4 februari 2011

Det var längesedan

Dagarna bara rusar förbi och det är redan februari. Snart är det 5 år sedan Zakarias föddes. 5 år, det är lång tid och nu är han så stor :) Lovisa fyller snart 3 år. Den roligaste nyheten det här året är att min bästa vän Johanna ska bli mamma i juni. I juni?? När vi ska till Rhodos, hur planerade hon då? ;) skojar bara det är så sjukt roligt och jag kan inte annat än att le när jag pratar om det.

Här kommer lite bilder från den senaste tiden:

Zakarias nya rum :) Det blev så bra, mycket förvaring och mer yta att leka på. Gardiner ska givetvis upp!
Zakarias redo för sin första fotbollsträning den 2 feb 2011
Näst sista dagen i januari fick vi en underbar vinterdag. Jag och barnen var ute i timmar och lekte.
Promenad i det fina vintervädret
Lovisas nya rum. så nöjd.
Mycket utrymme för lek och leksaker
Lovisa fula rum innan renovering. Nallar nallar och åter nallar... Usch
Ja ni förstår nog.

Dagen innan nyårsafton var vi hos min mamma och pappa. Vi åt god älggryta och spelade kortspel. Jag och mamma vann givetvis!! Nyårsbilderna lyckades jag tyvärr radera :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar