lördag 5 februari 2011

Viktnedgång.

Här väger jag 69 kg ( Dags att bli blond igen ser jag) Blir jag snart. Lovar :) Fotot är taget i december 2010
Här väger jag 70 kg (Fotot taget i augusti 2009)

Efter Lovisa föddes (sommaren 2008)

Så här såg jag ut efter att Lovisa föddes. Efter detta började min viktnedång som har gått ned som tur är. Men jag är en riktigt jojjobantare. På fotot väger jag ca 80 kg ( inte roligt att se sin mage. Måste verkligen nå mitt mål snart).
Har börjat träna mycket nu och tror jag kommer nå målet till maj 2011. Bara 5 kg kvar nu så väger jag mina 64 kg som jag vill väga :)

Så träning (styrketräning och kondition) och undvika så mycket kolhydrater jag kan så ska jag nå mitt mål 64 kg till maj 2011. Ca 3 månader kvar att jobba stenhårt. Nu kör vi




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar