söndag 26 februari 2012

Feberfri Zakarias

Efter en slitsam sjukdomsvecka är Zakarias feberfri och pigg igen. Jag börjar känna mig lite bättre men är fortfarande förkyld. I morgon blir det Bävern för Zakarias han har lekt hela dagen ätit bra och vi har varit på bowlinghallen. Känns riktigt skönt så jag hoppas att Lovisa klarar sig nu. Blev inget sjukhus idag då som ni kanske förstår.

Nu lagar jag god mat panerad "färsk" :) torskfilé med hemmagjord spenatstuvning gjord på babyspenat och kokt potatis. Till det ska vi dricka ett gott vitt vin. Älskar söndagar i vår familj är det som alla andras lördagar för då är vi lediga tillsammans :)

Nu ska jag fortsätta med maten sedan titta lite på all inclusive resor. Vi tänkte dra iväg två veckor med Johanna, Niklas, Loke och Hampus i sommar... Turkiet? Mallorca? Grekland?? Vi får se...

Ha en skön söndagskväll!

P.S Idag hängde jag ut första tvätten för året, lakanen luktar ljuvligt. D.S

Over and out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar