fredag 24 februari 2012

Sjukdomar

Natten kunde ha varit bättre, tyckte Zakarias verkade bättre i går kväll och hade hoppats på en lugn natt, men vid tre vaknade han och hade jättehög feber. Men han är så duktig och tog tabletten och somnade om.. Men jag hade så svårt att sova är ju inte riktigt 100 själv, förkyld och eländig!! Somnade inte förrän halv två inatt, gick ju inte att andas. Och idag vet jag att jag måste jobba, inget val!!! Hur mycket som helst att göra. Så först får Zakarias vara hos farmor sedan morfar. Lovisa får vara på Bävern. Härligt!!! Tur att förskolan finns.

Idag kommer Björn äntligen hem, träffar han inte så mycket men alltid lättare att vara två när man inte mår bra själv.


Trevlig helg på er alla som ska vara lediga :) givetvis får ni som ska jobba också ha en trevlig helg.. Själv ska jag jobba och gå upp tidigt... Inget jag känner för nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar