lördag 25 februari 2012

Personbästa på seriematch och seriesegrare!!!!!

Efter en jobbig natt men riktigt hög feber på Zakarias så är jag en riktigt sliten mamma så här på lördagskvällen. Vid niotiden kom svärmor för att passa Zakarias och Lovisa medan jag och björn spelade seriematch mot IFK Göteborg. Jag gjorde 942 idag och var näst bästa dam i Sverige den här helgen. Känns surt att inte bli bäst. Men huvudsaken är givetvis att vi vann matchen idag och är givna seriesegrare :) Sjukt bra känsla. Börjar känna mig lite sämre så ska ta och lägga mig, inte nog med att det var en jobbig natt, jag jobbade även 13 timmar igår med bara 3 minuters rast och då slängde jag i mig mat. Så nu sängen, tablett och hoppas på att Zakarias är bättre i natt och i morgon annars har vi akuttid på Dalslands sjukhus kl 10.00. Jag ska bli bättre, sömn är ett bra läkemedel!!

Godnatt och sov gott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar